XL Supreme Grab boxes available today! 10/12/2018

Buying, selling, and trading rations
DANTHEMANDOTCOM
Posts: 120
Joined: Sun Jun 24, 2018 1:33 pm
Location: Anchorage, Alaska, USA

XL Supreme Grab boxes available today! 10/12/2018

Post by DANTHEMANDOTCOM » Sun Sep 02, 2018 5:41 pm

**Edit 10/12/2018**

Hey guys gonna be posting a couple more of the XL supreme grab boxes later today...lemme know if you're interested and I'll give ya my PayPal info. Same price as before, $100 each + $19 for USPS priority flat rate shipping...

...thanks to all who bought one and I am very pleased by the positive feedback! Thanks so much guys!



Hey guys, by way of luck and impulse buying I have acquired about a bakers dozen worth of various ration cases that i will be using the contents of which to make up as many XL MYSTERY GRAB BOXES as i can. Everything from 1st Gen First Strike Rations menus 1-3, newer First Strike Rations menus 1-9, all sorts of tan bag newer MRES cases and random lots I bought from various years, Halal MRES, random MCWS, perhaps a vintage brown bag here or there maybe not I haven't decided if I wanna part with anymore of those lol. A COUPLE LUCKY CASES WILL ALSO HAVE EITHER MRE PIZZAS AND/OR a can of Reindeer meat in gravy produced right here in Alaska from Alaskan raised free range reindeer...just checking to see if there is any more interest in such things, my last Large grab boxes went REALLY quickly as did the mediums,so I think there might be, with the exception of that darn pescatarian one lol, a guy tries to be all inclusive ya know? So lemme if ya might be interested, I'll figure out the pricing after I actually put them together, probably mid week or so...THANKS FOR YOUR PATRONAGE GENTS!

-Danny
Last edited by DANTHEMANDOTCOM on Fri Oct 12, 2018 5:18 am, edited 7 times in total.
"When the going gets weird, The Weird turn Pro" Go Eagles!!!

User avatar
Dvalin
Posts: 76
Joined: Sat Jun 23, 2018 10:01 am
Location: NW Montana

Re: XL grab boxes coming this week!

Post by Dvalin » Sun Sep 02, 2018 6:06 pm

I'd be in for 1.

User avatar
NateP
Posts: 77
Joined: Fri Dec 29, 2017 8:51 pm

Re: XL grab boxes coming this week!

Post by NateP » Sun Sep 02, 2018 9:35 pm

Depending on the price I'm in!

KML1989
Posts: 125
Joined: Tue Jun 26, 2018 2:29 am

Re: XL grab boxes coming this week!

Post by KML1989 » Mon Sep 03, 2018 3:43 am

I'll be in for one!

limp_noodle
Posts: 148
Joined: Tue Apr 25, 2017 10:27 pm
Location: NNJ

Re: XL grab boxes coming this week!

Post by limp_noodle » Mon Sep 03, 2018 1:32 pm

You know I'm in for one, Danny.

SubLife89
Posts: 17
Joined: Tue Sep 04, 2018 11:49 am
Location: Suffolk, VA

Re: XL grab boxes coming this week!

Post by SubLife89 » Tue Sep 04, 2018 2:55 pm

I'm brand new to the site, very interested in this!

DANTHEMANDOTCOM
Posts: 120
Joined: Sun Jun 24, 2018 1:33 pm
Location: Anchorage, Alaska, USA

Re: XL grab boxes coming this week!

Post by DANTHEMANDOTCOM » Tue Sep 04, 2018 11:36 pm

Hey right on guys, I should have enough to go around! I'm just waiting on ONE last package to be delivered here to Anchorage and I will put them together as soon as possible!!! Should be no later than Friday I believe. Those who either pm me or respond here will get first dibs on them, and I think everyone will REALLY enjoy them. I've enjoyed acquiring all this stuff that's for sure! Might not enjoy it so much when they get new owners as I've always hated goodbyes Lol... no but seriously these are gonna be pretty sweet and you will not be disappointed. The ones who miss out on them just might be though, haha. OK buddies, I'll keep ya posted!
"When the going gets weird, The Weird turn Pro" Go Eagles!!!

DANTHEMANDOTCOM
Posts: 120
Joined: Sun Jun 24, 2018 1:33 pm
Location: Anchorage, Alaska, USA

Re: XL grab boxes coming this week!

Post by DANTHEMANDOTCOM » Wed Sep 05, 2018 7:46 am

SubLife89 wrote:
Tue Sep 04, 2018 2:55 pm
I'm brand new to the site, very interested in this!
Hey hey, greetings and welcome to the forum bud! You're gonna like it here! Many great folks on the forum, ever need any help just ask someone, I'm relatively new here as well, but everyone has been great and most helpful in every way...it's an oddity given the general nasty mood and climate of the Internet in general, but these fellas around here are all pretty awesome!
"When the going gets weird, The Weird turn Pro" Go Eagles!!!

SubLife89
Posts: 17
Joined: Tue Sep 04, 2018 11:49 am
Location: Suffolk, VA

Re: XL grab boxes coming this week!

Post by SubLife89 » Wed Sep 05, 2018 3:38 pm

DANTHEMANDOTCOM wrote:
Wed Sep 05, 2018 7:46 am
SubLife89 wrote:
Tue Sep 04, 2018 2:55 pm
I'm brand new to the site, very interested in this!
Hey hey, greetings and welcome to the forum bud! You're gonna like it here! Many great folks on the forum, ever need any help just ask someone, I'm relatively new here as well, but everyone has been great and most helpful in every way...it's an oddity given the general nasty mood and climate of the Internet in general, but these fellas around here are all pretty awesome!
Thank you very much! Always glad to be in good company.

Viperbob
Posts: 19
Joined: Fri Feb 16, 2018 11:47 am
eBay name: viperbob
Location: New Jersey

Re: XL grab boxes coming this week!

Post by Viperbob » Wed Sep 05, 2018 7:17 pm

Depending on the priced, shipped to the lower 48, I’d like one please from an elder u.s. navy veteran.
Bob
viperbob

Post Reply