Search found 215 matches

by MR.EMAN
Tue Nov 10, 2009 4:50 pm
Forum: MRE/Ration Videos
Topic: The Epicenter's YouTube Review of Mountain House Lasagna
Replies: 10
Views: 4409

Re: The Epicenter's YouTube Review of Mountain House Lasagna

housil wrote:
Thx for that link!! :mrgreen:

They are pretty pricy :shock:
Bitte! Does Travellunch make 10# cans? :lol:
by MR.EMAN
Tue Nov 10, 2009 4:30 pm
Forum: MRE/Ration Videos
Topic: The Epicenter's YouTube Review of Mountain House Lasagna
Replies: 10
Views: 4409

Re: The Epicenter's YouTube Review of Mountain House Lasagna

housil wrote:Thx for posting that vid as I never saw nor had any of those!
They sell them here: http://store.securehosting.com/stores/s ... findclas=7 Best of all no customs to rape your can :lol:
by MR.EMAN
Tue Nov 10, 2009 3:52 pm
Forum: International Ration Reviews
Topic: 2003 EPa typ III...In honor of Nov.09 1989
Replies: 18
Views: 7369

Re: 2003 EPa typ III...In honor of Nov.09 1989

http://i307.photobucket.com/albums/nn293/MR_PORKY/EPaIII001-1.jpg http://i307.photobucket.com/albums/nn293/MR_PORKY/EPaIII003.jpg I was hoping this would have been ok, but nonetheless it went to the garbage. http://i307.photobucket.com/albums/nn293/MR_PORKY/EPaIII007-1.jpg Thought I'd try the other...
by MR.EMAN
Tue Nov 10, 2009 9:14 am
Forum: MRE/Ration Videos
Topic: The Epicenter's YouTube Review of Mountain House Lasagna
Replies: 10
Views: 4409

Re: The Epicenter's YouTube Review of Mountain House Lasagna

Might be worth seeing if they want to try it. At least for now, the free shipping is pretty fair.
by MR.EMAN
Mon Nov 09, 2009 4:22 pm
Forum: International Ration Reviews
Topic: 2003 EPa typ III...In honor of Nov.09 1989
Replies: 18
Views: 7369

Re: 2003 EPa typ III...In honor of Nov.09 1989

my cold war epa :D http://i160.photobucket.com/albums/t185/norge_2007/german.jpg btw note:made in 1989 cheers ken Very cool, indeed! I was trying to find an old DDR flag I had, but today, all I could find from the era was this: http://i307.photobucket.com/albums/nn293/MR_PORKY/EPaIII019.jpg http://...
by MR.EMAN
Mon Nov 09, 2009 2:49 pm
Forum: International Ration Reviews
Topic: 2003 EPa typ III...In honor of Nov.09 1989
Replies: 18
Views: 7369

Re: 2003 EPa typ III...In honor of Nov.09 1989

German_EPA wrote:yes - cold
MR.EMAN wrote: I will update this post later as I eat....quick question for our German members, is GrieBspeise eaten hot or cold?
Thanks for the quick reply.
by MR.EMAN
Mon Nov 09, 2009 2:37 pm
Forum: MRE/Ration Videos
Topic: The Epicenter's YouTube Review of Mountain House Lasagna
Replies: 10
Views: 4409

Re: The Epicenter's YouTube Review of Mountain House Lasagna

Thanks for posting that kman. Nice to see the faces that give MRE Omelette a "to die for rating" :lol: (more like "to die from") I was at Walmart a few weeks ago and picked up a few MH 20 oz. pouches to try. The Lasagne is actually pretty good. Lousy thing tho, is when you stir it all the cheese sti...
by MR.EMAN
Mon Nov 09, 2009 2:31 pm
Forum: International Ration Reviews
Topic: 2003 EPa typ III...In honor of Nov.09 1989
Replies: 18
Views: 7369

2003 EPa typ III...In honor of Nov.09 1989

20 years ago today.... http://i307.photobucket.com/albums/nn293/MR_PORKY/berlin1.jpg http://i307.photobucket.com/albums/nn293/MR_PORKY/berlin2.jpg Given the importance of today, I figured no better day than to break out my only EPa... http://i307.photobucket.com/albums/nn293/MR_PORKY/EPaIII001.jpg h...
by MR.EMAN
Mon Nov 09, 2009 1:54 pm
Forum: MREs
Topic: microwaveable??
Replies: 8
Views: 4032

Re: microwaveable??

Macaroni wrote:Has anyone tried to heat a main dish or side in a microwave?
:?: :?:
I prefer to boil in bag, but I have nuked them on occasion when pressed for time. Perfectly ok to do so, just remove from pouch first :lol:
by MR.EMAN
Sun Nov 08, 2009 12:40 am
Forum: Buy/Sell/Trade
Topic: MRE "Grab Bags" for sale
Replies: 13
Views: 4094

Re: MRE "Grab Bags" for sale

Lemme know when yer in town. I'm good for a case or two.